• bilgi@ustunuyaniksigorta.com.tr
  • 0 532 570 03 65
  • İLETİŞİM
Hasar Anında Ne Yapmalı
  • By admin
  • Şubat 23, 2024
  • No Comments

Hasar Anında Ne Yapmalı

Gerekli Bilgileri Hazırlayın

Hasar meydana geldiğinde 0 532 570 0365 numaralı Üstün UYANIK Sigorta ve Aracılık Hizmetleri Ltd. Şti 7/24 Yardım Hattı’nı  arayarak hasar ihbarında bulunun.

Hasar ihbarı yapmadan önce ihbar sırasında sizden istenecek bilgileri önceden hazırlayarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz. İhbar yapmadan önce lütfen yandaki bilgilerin hazır olduğundan emin olun. Hasar ihbarı aşamasında acil yardım hizmetlerimizden faydalanmak istiyorsanız bunu mutlaka Üstün UYANIK Sigorta ve Aracılık Hizmetleri hasar danışmanınıza bildirin.

İhtiyacınız Olacak Bilgiler

  • Sigorta Poliçe Numarası
  • Sigortalının Adı, Soyadı / Ticari Ünvanı
  • Hasar Tarihi
  • Hasar İçeriği
  • Tahmini Hasar Miktarı
  • İhbarı Veren Kişinin İletişim Bilgileri
  • Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi ve telefonu
  • Biliniyorsa Ödemenin Yapılacağı Banka Hesap Bilgileri
  • TC Kimlik Numarası
  • Hasar İhbarı 3. Bir Kişi Tarafından Yapılıyorsa: İhbar Eden TC Kimlik Numarası Bilgis